Artikel 1 – Definities

1.1 Opdrachtnemer: Helpma.nl, gevestigd te [PLAATS], KvK-nummer [NUMMER], hierna te noemen “Helpma”.

1.2 Opdrachtgever: De natuurlijke persoon of rechtspersoon die met Helpma een overeenkomst aangaat.

1.3 Diensten: De door Helpma aangeboden diensten, waaronder maar niet beperkt tot:

  • Business en marketing consultancy
  • Webdesign en website ontwikkeling
  • Hosting en domeinregistratie
  • SEO (zoekmachineoptimalisatie)
  • SEA (zoekmachineadvertenties)
  • Instellen AI assistenten -/ agents
  • Content creatie en -management
  • Fotografie en videomarketing
  • Social media marketing en beheer
  • Grafisch ontwerp
  • Kostenbesparingsadvies
  • Risico-inventarisatie en compliance advies

1.4 Overeenkomst: De schriftelijke of elektronische vastlegging van de afspraken tussen Helpma en Opdrachtgever.

1.5 Pakketten: De door Helpma aangeboden dienstenpakketten, te weten “Quick-wins scan”, “Groei & Optimalisatie” en “Zorgeloos ondernemen”.

1.6 Website: Een samenhangend geheel van digitale internetpagina’s inclusief eventuele bijbehorende digitale afbeeldingen, scripts en databases.

1.7 Hostingprovider: Een bedrijf dat servers verhuurt waarop websites en/of webapplicaties geplaatst kunnen worden.

Artikel 2 – Toepasselijkheid

2.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, offertes en overeenkomsten tussen Helpma en Opdrachtgever.

2.2 Afwijkingen van deze voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk zijn overeengekomen.

2.3 De toepasselijkheid van eventuele inkoop- of andere voorwaarden van Opdrachtgever wordt uitdrukkelijk van de hand gewezen.

2.4 Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden nietig zijn of vernietigd worden, blijven de overige bepalingen volledig van toepassing.

Artikel 3 – Offertes en aanbiedingen

3.1 Alle offertes en aanbiedingen van Helpma zijn vrijblijvend en hebben een geldigheidsduur van 30 dagen, tenzij anders aangegeven.

3.2 Helpma kan niet aan offertes of aanbiedingen worden gehouden indien Opdrachtgever redelijkerwijs kan begrijpen dat deze een kennelijke vergissing of verschrijving bevatten.

3.3 Prijzen in offertes zijn exclusief BTW en andere heffingen van overheidswege, tenzij anders aangegeven.

3.4 Een samengestelde prijsopgave verplicht Helpma niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.

Artikel 4 – Uitvoering van de overeenkomst

4.1 Helpma zal de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.

4.2 Helpma heeft het recht bepaalde werkzaamheden te laten verrichten door derden, waaronder het team van experts waarmee Helpma samenwerkt.

4.3 Opdrachtgever draagt er zorg voor dat alle gegevens, waarvan Helpma aangeeft dat deze noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van de overeenkomst, tijdig worden verstrekt.

4.4 Indien de voor de uitvoering van de overeenkomst benodigde gegevens niet tijdig aan Helpma zijn verstrekt, heeft Helpma het recht de uitvoering van de overeenkomst op te schorten en/of de uit de vertraging voortvloeiende extra kosten aan Opdrachtgever in rekening te brengen.

4.5 Helpma is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, doordat Helpma is uitgegaan van door Opdrachtgever verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.

Artikel 5 – Wijziging van de overeenkomst

5.1 Indien tijdens de uitvoering van de overeenkomst blijkt dat het voor een behoorlijke uitvoering noodzakelijk is de overeenkomst te wijzigen of aan te vullen, zullen partijen tijdig en in onderling overleg de overeenkomst aanpassen.

5.2 Indien wijziging of aanvulling van de overeenkomst financiële en/of kwalitatieve consequenties heeft, zal Helpma Opdrachtgever hierover vooraf inlichten.

5.3 Zonder daarmee in gebreke te komen, kan Helpma een verzoek tot wijziging van de overeenkomst weigeren, indien dit in kwalitatief en/of kwantitatief opzicht gevolgen zou kunnen hebben voor de te verrichten werkzaamheden of te leveren diensten.

Artikel 6 – Specifieke bepalingen dienstenpakketten

6.1 Quick-wins scan

  • Dit pakket omvat een snelle check op kostenbesparingen (hosting, SEA, SEO), direct toepasbare tips in een compact adviesrapport en een korte checklist om basisrisico’s te screenen.
  • Het adviesrapport wordt digitaal verstrekt en is bedoeld als richtinggevend advies.
  • Implementatie van de adviezen valt buiten de scope van dit pakket, tenzij anders overeengekomen.

6.2 Groei & Optimalisatie

  • Dit pakket omvat een uitgebreide analyse van hosting, SEA en SEO met concreet bespaarplan, advies over inzet van tools en automatiseringen om processen efficiënter te maken, en een compleet adviesrapport met strategie en stappenplan voor directe implementatie.
  • Het adviesrapport wordt digitaal verstrekt en tijdens een (online) presentatie toegelicht.
  • Implementatie van de adviezen valt buiten de scope van dit pakket, tenzij anders overeengekomen.

6.3 Zorgeloos ondernemen

  • Dit pakket omvat alle diensten uit het “Groei & Optimalisatie” pakket, aangevuld met een volledige risico-inventarisatie (BHV, VCA, vergunningen, AVG-wetgeving), persoonlijke begeleiding en concreet advies door een team van gespecialiseerde experts, en ondersteuning bij implementatie en nazorg voor langdurige zekerheid.
  • De ondersteuning bij implementatie is beperkt tot de in de overeenkomst gespecificeerde uren en termijn.
  • Nazorg wordt geboden gedurende een periode van 3 maanden na oplevering van het definitieve adviesrapport, tenzij anders overeengekomen.

6.4 Maatwerk

  • Naast de standaardpakketten biedt Helpma maatwerk aan, waarbij de exacte inhoud en voorwaarden in een aparte overeenkomst worden vastgelegd.

Artikel 7 – Webdesign en websiteontwikkeling

7.1 Ontwikkelingsproces:

  • Het ontwikkelingsproces van een website omvat de voorbereidingsfase, het ontwerp, de bouw, het testen en de evaluatie.
  • Opdrachtgever wordt actief betrokken bij elke fase van het ontwikkelingsproces.
  • Bij aanvang van het project zal Helpma een planning opstellen, welke indicatief is tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.

7.2 Ontwikkeling en oplevering:

  • Helpma zal zich inspannen de website volgens de overeengekomen specificaties te ontwikkelen.
  • Opdrachtgever accepteert dat de website mogelijk niet vrij van gebreken zal zijn.

7.3 Testperiode:

  • Na oplevering van de website heeft Opdrachtgever een testperiode van 14 dagen om eventuele gebreken te melden.
  • Helpma zal deze gebreken binnen een redelijke termijn herstellen.
  • Na de testperiode en het verhelpen van eventuele gebreken wordt de website als geaccepteerd beschouwd.

7.4 Content:

  • Opdrachtgever is verantwoordelijk voor het aanleveren van alle content (teksten, afbeeldingen, etc.) tenzij anders overeengekomen.
  • Opdrachtgever garandeert dat alle aangeleverde content vrij is van rechten van derden en dat gebruik ervan niet in strijd is met toepasselijke wet- en regelgeving.

7.5 Browsercompatibiliteit:

  • Helpma ontwikkelt websites die naar behoren functioneren in de meest recente versies van veelgebruikte browsers.
  • Specifieke ondersteuning voor oudere browsers dient expliciet te worden overeengekomen.

7.6 Responsive design:

  • Tenzij anders overeengekomen, worden websites ontwikkeld met responsive design, geschikt voor weergave op desktop, tablet en mobiele apparaten.

7.7 Wijzigingen en meerwerk:

  • Wijzigingen in de specificaties na goedkeuring van het ontwerp, na de 2e revisieronde worden beschouwd als meerwerk.
  • Meerwerk wordt afzonderlijk gefactureerd tegen de op dat moment geldende tarieven.

7.8 Content Management Systeem (CMS):

  • Indien overeengekomen, wordt de website voorzien van een CMS waarmee Opdrachtgever zelf bepaalde onderdelen van de website kan beheren.
  • Helpma geeft basisinstructies over het gebruik van het CMS, tenzij anders overeengekomen.

7.9 Onderhoud:

  • Tenzij anders overeengekomen, valt onderhoud aan de website niet onder de initiële opdracht en wordt dit als aparte dienst aangeboden.

Artikel 8 – Hosting en domeinregistratie

8.1 Domeinregistratie:

  • Helpma kan namens Opdrachtgever domeinnamen aanvragen, verlengen of verhuizen.
  • Opdrachtgever is eindverantwoordelijk voor het controleren van de registratie en verlenging.
  • De opdrachtgever is houder van de domeinnaam en heeft daarmee het gebruiksrecht.

8.2 Beschikbaarheid van de dienst:

  • Helpma spant zich in om een zo ongestoord mogelijke toegang tot de website te realiseren.
  • Helpma kan geen onbeperkte beschikbaarheid van de website garanderen.
  • Helpma heeft het recht de hosting tijdelijk buiten gebruik te stellen voor onderhoud.

8.3 Dataverkeer en opslagruimte:

  • De hoeveelheid dataverkeer en opslagruimte is beperkt tot wat redelijkerwijs verwacht kan worden bij het normaal gebruik van een website.
  • Bij overschrijding van de Fair Use Policy kan Helpma extra kosten in rekening brengen.

8.4 Verantwoordelijkheid inhoud:

  • Opdrachtgever is volledig verantwoordelijk voor de inhoud van de website en de daarmee verbonden activiteiten.
  • Het is niet toegestaan de hostingdienst te gebruiken voor activiteiten die in strijd zijn met de Nederlandse wet- en regelgeving.

8.5 Beveiliging en backups:

  • Helpma neemt passende technische en organisatorische maatregelen om de gegevens van Opdrachtgever te beveiligen.
  • Helpma maakt regelmatig backups van de website, maar Opdrachtgever blijft zelf verantwoordelijk voor het maken en bewaren van (eigen) backups.

8.6 Beëindiging hosting:

  • Bij beëindiging van de hostingdienst is Helpma gerechtigd alle bestanden, gegevens en domeinnamen van Opdrachtgever te verwijderen.
  • Opdrachtgever dient zelf zorg te dragen voor een tijdige back-up van zijn gegevens voor de beëindiging van de dienst.

Artikel 9 – SEO en SEA

9.1 SEO (Zoekmachineoptimalisatie):

  • Helpma spant zich in voor een optimale positie in zoekmachines, maar kan geen specifieke posities of resultaten garanderen.
  • SEO is een continu proces dat tijd vergt en waarbij de resultaten geleidelijk zichtbaar worden.
  • Resultaten kunnen variëren door factoren die buiten de invloed van Helpma liggen, zoals wijzigingen in zoekmachinealgoritmes.

9.2 SEA (Zoekmachineadvertenties):

  • Helpma stelt advertentiecampagnes op voor zoekmachines en online platformen.
  • Mediabudgetten voor advertenties zijn niet inbegrepen in de offertes of facturen van Helpma, tenzij expliciet vermeld.
  • Opdrachtgever is verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen van advertentiebudgetten.

9.3 Rapportage en analyse:

  • Helpma rapporteert periodiek over de resultaten van de SEO- en SEA-activiteiten.
  • De frequentie en inhoud van de rapportage worden in de overeenkomst vastgelegd.

9.4 Externe factoren:

  • Voor diensten die van derden afhankelijk zijn (zoals Google en sociale mediaplatforms) kan Helpma niet aansprakelijk worden gesteld voor wijzigingen in algoritmes of beleid.

9.5 Kostenbesparing:

  • Helpma adviseert over mogelijke kostenbesparingen maar kan niet garanderen dat alle voorgestelde besparingen daadwerkelijk gerealiseerd worden, aangezien dit mede afhankelijk is van marktomstandigheden en handelen van derden.

Artikel 10 – Social media marketing en beheer

10.1 Content creatie:

  • Helpma kan content creëren voor sociale mediakanalen van Opdrachtgever.
  • Frequentie en planning van content worden in de overeenkomst vastgelegd.

10.2 Account beheer:

  • Helpma kan sociale media-accounts beheren namens Opdrachtgever.
  • Opdrachtgever blijft eindverantwoordelijk voor alle activiteiten op de sociale media-accounts.

10.3 Advertenties:

  • Helpma kan advertentiecampagnes opzetten en beheren op sociale media.
  • Advertentiebudgetten zijn niet inbegrepen in de dienstverlening, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.

10.4 Interactie:

  • Tenzij anders overeengekomen, omvat het beheer van sociale media geen monitoring van of reactie op berichten buiten kantoortijden.

10.5 Toegang tot accounts:

  • Opdrachtgever voorziet Helpma van de benodigde toegangsgegevens voor het beheren van sociale media-accounts.
  • Helpma zal deze gegevens vertrouwelijk behandelen.

Artikel 11 – Fotografie en videomarketing

11.1 Auteursrecht:

  • Het auteursrecht op alle foto’s en video’s blijft te allen tijde bij de ingehuurde fotograaf bij Helpma, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.

11.2 Licentie:

  • Opdrachtgever verkrijgt een licentie tot het gebruik van het beeldmateriaal voor de overeengekomen doeleinden.
  • Voor gebruik buiten de overeengekomen doeleinden is voorafgaande schriftelijke toestemming van Helpma vereist.

11.3 Naamsvermelding:

  • Bij publicatie van het beeldmateriaal dient Opdrachtgever de naam van de fotograaf of videomaker te vermelden, tenzij anders overeengekomen.

11.4 Wijzigingen:

  • Het is Opdrachtgever niet toegestaan het beeldmateriaal te wijzigen zonder voorafgaande toestemming van Helpma.

11.5 Modellen en locaties:

  • Opdrachtgever is verantwoordelijk voor het verkrijgen van toestemming van modellen en locatie-eigenaren voor commercieel gebruik van het beeldmateriaal, tenzij Helpma dit uitdrukkelijk op zich heeft genomen.

11.6 Bewaring beeldmateriaal:

  • Helpma bewaart het beeldmateriaal gedurende een redelijke termijn, maar is niet verplicht dit onbeperkt te bewaren.
  • Opdrachtgever wordt aangeraden een eigen kopie of back-up van het beeldmateriaal te maken.

Artikel 12 – Grafisch ontwerp

12.1 Ontwerpproces:

  • Het ontwerpproces bestaat uit briefing, conceptontwikkeling, ontwerpuitwerking en oplevering.
  • Opdrachtgever krijgt de mogelijkheid feedback te geven op concepten en ontwerpen.

12.2 Correctierondes:

  • Tenzij anders overeengekomen, zijn in de opdracht twee correctierondes inbegrepen.
  • Extra correctierondes worden als meerwerk gefactureerd.

12.3 Auteursrecht:

  • Het auteursrecht op alle ontwerpen blijft bij Helpma, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
  • Opdrachtgever verkrijgt een licentie voor het gebruik van de ontwerpen voor de overeengekomen doeleinden.

12.4 Bronbestanden:

  • Bronbestanden worden niet standaard geleverd, tenzij uitdrukkelijk overeengekomen.
  • Als bronbestanden worden geleverd, geldt daarvoor een aparte licentieovereenkomst.

12.5 Drukwerk:

  • Helpma is niet verantwoordelijk voor afwijkingen in kleur, materiaal of afwerking bij drukwerk, tenzij er sprake is van een kleurmatch controle waarvoor Helpma uitdrukkelijk verantwoordelijkheid heeft aanvaard.
  • Opdrachtgever is verantwoordelijk voor het controleren van drukproeven.

Artikel 13 – Consultancy en risico-inventarisatie

13.1 Advies:

  • Door Helpma verstrekte adviezen zijn altijd vrijblijvend.
  • Opdrachtgever beslist zelf of en in hoeverre deze adviezen worden opgevolgd.

13.2 Implementatie:

  • De implementatie van door Helpma gegeven adviezen geschiedt voor rekening en risico van Opdrachtgever, tenzij partijen hierover andere afspraken hebben gemaakt.

13.3 Risico-inventarisatie:

  • Helpma streeft naar volledigheid bij het uitvoeren van risico-inventarisaties, maar kan niet garanderen dat alle risico’s worden geïdentificeerd.
  • Helpma is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van niet-geïdentificeerde risico’s.

13.4 Naleving wetgeving:

  • Helpma adviseert over naleving van wetgeving (zoals AVG, BHV, VCA), maar de eindverantwoordelijkheid voor correcte naleving ligt bij Opdrachtgever.

13.5 Inschakeling experts:

  • Helpma kan voor specifieke expertises derden inschakelen.
  • Helpma zal Opdrachtgever vooraf informeren over de inschakeling van derden.

Artikel 14 – Honorarium en betaling

14.1 Voor alle werkzaamheden wordt een honorarium in rekening gebracht op basis van de door Helpma gehanteerde tarieven, tenzij anders overeengekomen.

14.2 Helpma is gerechtigd een voorschot te vragen. Werkzaamheden kunnen worden opgeschort tot het moment dat het voorschot is voldaan.

14.3 Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum, tenzij anders overeengekomen.

14.4 Bij niet tijdige betaling is Opdrachtgever van rechtswege in verzuim en is een rente verschuldigd van 1% per maand, tenzij de wettelijke (handels)rente hoger is.

14.5 Bij niet-betaling binnen de termijn is Helpma gerechtigd alle buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen conform de Wet Incassokosten (WIK).

14.6 Bij periodieke facturatie, zoals bij hosting of beheersdiensten, behoudt Helpma zich het recht voor de tarieven jaarlijks aan te passen.

Artikel 15 – Opschorting en ontbinding

15.1 Helpma is bevoegd de nakoming van de verplichtingen op te schorten of de overeenkomst te ontbinden indien:

  • Opdrachtgever de verplichtingen uit de overeenkomst niet, niet volledig of niet tijdig nakomt;
  • Na het sluiten van de overeenkomst Helpma omstandigheden ter kennis komen die goede grond geven te vrezen dat Opdrachtgever de verplichtingen niet zal nakomen;
  • Opdrachtgever bij het sluiten van de overeenkomst verzocht is zekerheid te stellen voor de voldoening van zijn verplichtingen en deze zekerheid uitblijft of onvoldoende is.

15.2 In geval van liquidatie, faillissement, beslag of surseance van betaling van Opdrachtgever zijn de vorderingen van Helpma op Opdrachtgever onmiddellijk opeisbaar.

Artikel 16 – Aansprakelijkheid

16.1 De aansprakelijkheid van Helpma is beperkt tot het bedrag dat in het desbetreffende geval door de verzekeraar van Helpma wordt uitbetaald.

16.2 Indien de verzekeraar niet tot uitkering overgaat, is de aansprakelijkheid van Helpma beperkt tot maximaal het factuurbedrag van de overeenkomst, althans dat gedeelte van de overeenkomst waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.

16.3 Helpma is niet aansprakelijk voor indirecte schade, daaronder begrepen gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen en schade door bedrijfsstagnatie.

16.4 De in dit artikel opgenomen beperkingen van de aansprakelijkheid gelden niet indien de schade te wijten is aan opzet of grove schuld van Helpma.

16.5 Helpma is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van:

  • Door Opdrachtgever verstrekte onjuiste of onvolledige gegevens;
  • Het handelen of nalaten van Opdrachtgever of derden in strijd met de door Helpma verstrekte instructies;
  • Storingen in de elektronische diensten van Helpma en van derden, zoals providers, netwerkexploitanten of andere telecommunicatienetten.

Artikel 17 – Intellectuele eigendom

17.1 Alle intellectuele eigendomsrechten die voortvloeien uit de overeenkomst komen toe aan Helpma, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

17.2 Door het verstrekken van materialen aan Helpma verklaart Opdrachtgever dat geen inbreuk op intellectuele eigendomsrechten van derden wordt gemaakt.

17.3 Alle door Helpma verstrekte stukken, zoals ontwerpen, schetsen, afbeeldingen, offertes en dergelijke, zijn uitsluitend bestemd om te worden gebruikt door Opdrachtgever en mogen niet zonder voorafgaande toestemming van Helpma worden verveelvoudigd, openbaar gemaakt, of ter kennis van derden gebracht.

17.4 Helpma behoudt het recht de door de uitvoering van de werkzaamheden toegenomen kennis voor andere doeleinden te gebruiken, voor zover hierbij geen vertrouwelijke informatie ter kennis van derden wordt gebracht.

Artikel 18 – Geheimhouding

18.1 Beide partijen zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij in het kader van hun overeenkomst van elkaar of uit andere bron hebben verkregen.

18.2 Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de andere partij is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.

18.3 De geheimhoudingsplicht blijft ook na beëindiging van de overeenkomst van kracht.

Artikel 19 – Privacy en gegevensbescherming

19.1 Helpma verwerkt persoonsgegevens conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

19.2 Helpma verwerkt persoonsgegevens uitsluitend in opdracht van Opdrachtgever en conform de instructies van Opdrachtgever, behoudens afwijkende wettelijke verplichtingen.

19.3 Helpma neemt passende technische en organisatorische maatregelen om persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking.

19.4 In geval van een datalek waarbij persoonsgegevens van verantwoordelijkheid van Opdrachtgever betrokken zijn, zal Helpma Opdrachtgever daarover zo spoedig mogelijk informeren.

19.5 Voor meer informatie over hoe Helpma omgaat met persoonsgegevens wordt verwezen naar de privacyverklaring op de website.

Artikel 20 – Overmacht

20.1 Partijen zijn niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting indien zij daartoe gehinderd worden als gevolg van een omstandigheid die niet is te wijten aan schuld, en noch krachtens de wet, een rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor hun rekening komt.

20.2 Onder overmacht wordt verstaan, naast hetgeen daaromtrent in de wet en jurisprudentie wordt begrepen, alle van buitenkomende oorzaken, voorzien of niet-voorzien, waarop Helpma geen invloed kan uitoefenen, doch waardoor Helpma niet in staat is zijn verplichtingen na te komen.

20.3 Helpma heeft ook het recht zich op overmacht te beroepen indien de omstandigheid die (verdere) nakoming verhindert, intreedt nadat Helpma zijn verplichtingen had moeten nakomen.

20.4 Partijen kunnen gedurende de periode dat de overmacht voortduurt de verplichtingen uit de overeenkomst opschorten. Indien deze periode langer duurt dan twee maanden is ieder der partijen gerechtigd de overeenkomst te ontbinden, zonder verplichting tot vergoeding van schade aan de andere partij.

Artikel 21 – Referenties

21.1 Helpma is gerechtigd om de naam en het logo van Opdrachtgever als referentie te gebruiken, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.

21.2 Helpma is gerechtigd om gerealiseerd werk op te nemen in het eigen portfolio, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen.

Artikel 22 – Toepasselijk recht en geschillen

22.1 Op alle rechtsbetrekkingen waarbij Helpma partij is, is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing.

22.2 Partijen zullen eerst een beroep op de rechter doen nadat zij zich tot het uiterste hebben ingespannen een geschil in onderling overleg te beslechten.

22.3 Alle geschillen zullen worden beslecht door de bevoegde rechter in het arrondissement waarin Helpma is gevestigd.

Artikel 23 – Wijziging voorwaarden

23.1 Helpma is bevoegd wijzigingen in deze voorwaarden aan te brengen. Deze wijzigingen treden in werking op het aangekondigde tijdstip.

23.2 Helpma zal de gewijzigde voorwaarden tijdig aan Opdrachtgever toezenden. Indien geen tijdstip van inwerkingtreding is medegedeeld, treden wijzigingen jegens Opdrachtgever in werking zodra hem de wijziging is medegedeeld.

Artikel 24 – Vindplaats en wijziging voorwaarden

24.1 Deze voorwaarden zijn gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 95328831.

24.2 Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de rechtsbetrekking met Helpma.


Deze algemene voorwaarden zijn laatst gewijzigd op 8 april 2025

Je kunt met ons contact opnemen via:

📧 E-mail: help@helpma.nl
📞 Telefoon: 06 17 22 42 35